DOM ZA ODRASLE OSOBE TROGIR
Tina Ujevića 11, Trogir
Klasa:550-00/19-01/479
Ur.br:534-01-03-19-1
Trogir, 19. lipnja 2019.g.
Naručitelj Dom za odrasle osobe Trogir započinje postupak za nabavu namještaja za potrebe korisnika, evidencijski broj nabave 4 /19, te Vam upućuje
POZIV ZA DOSTAVU PONUDE
Ovaj postupak Naručitelj provodi sukladno čl.15. Zakona o javnoj nabavi (N.N. 120/16) i Pravilniku o provedbi postupaka jednostavne nabave Doma za odrasle osobe Trogir (Kl: 550-00/18-00/352, Ur.br: 534-01-1) od 20. lipnja 2018.g.
- Podaci o naručitelju
Naziv: Dom za odrasle osobe Trogir
Sjedište: Tina Ujevića 11, 21220 Trogir
OIB: 50259535567
e-mail: korisnik534@mdomsp.hr
fax: 021/796-439
tel: 021/881-522, 885-203
- Podaci o predmetu nabave:
Naziv predmeta nabave: Namještaj
Opis: Predmet nabave je namještaj za opremanje soba za smještaj korisnika – kreveti, ormari i noćni ormarići, prema traženim uvjetima određenim tehničkom specifikacijom i pozivnom dokumentacijom koje su sastavni dio ovog Poziva za dostavu ponude.
U cijenu ponude moraju biti uključeni dostava i montaža opreme na mjestu isporuke.
Procijenjena vrijednost nabave: 198.000,00 kn bez PDV-a.
Mjesto i vrijeme isporuke: Dom za odrasle osobe Trogir, Tina Ujevića 11, 21220 Trogir, isporuka u roku od 15 dana od dana sklapanja ugovora, u vremenu od 07.00 do 13.00 sati
Kriterij odabira ponude: najniža cijena.
Plaćanje: u roku od 30 dana od dana zaprimanja računa
- Podaci o ugovoru:
Nakon zaprimanja suglasnosti Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku na provedeni postupak nabave, donosi se Odluka o odabiru najpovoljnije ponude i zaključuje se Ugovor.
Sastavni dio Ugovora čine troškovnik sa specifikacijom i ponudbeni list koji se nalaze u prilogu ovog Poziva.
- Razlozi isključenja ponuditelja:
Naručitelj će isključiti ponuditelja iz postupka nabave ako nije ispunio obvezu plaćanja dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, osim ako mu je sukladno posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza.
Dokaz: potvrda Porezne uprave o stanju duga, ne starija od 30 dana od dana otvaranja ponuda.
- Obvezni sadržaj ponude:
– Ponudbeni list (prilog 1) – ispunjen, ovjeren i potpisan od ovlaštene osobe
- Troškovnik (prilog 2) – ispunjen, ovjeren i potpisan od ovlaštene osobe
- Potvrda Porezne uprave o stanju duga, ne starija od 30 dana od dana otvaranja ponuda
- Dostava uzoraka uz ponudu do isteka roka za dostavu ponuda
- Dostava ponude:
Ponude se dostavljaju poštom ili neposredno na adresu Naručitelja:
Dom za odrasle osobe Trogir
Tina Ujevića 11, 21220 Trogir
Pisana ponuda se dostavlja u zatvorenoj omotnici na kojoj se upisuje: naziv naručitelja, naziv ponuditelja, naziv predmeta nabave i naznaka „ne otvaraj“.
Rok za dostavu ponude je 24. lipnja 2019.g. do 13.00 h.
Ravnatelj:
mr.sc. Nenad Belas
Hodočašće u Sinj
/in Događanja /by zadarwebPosjeta volonterske udruge iz Nizozemske
/in Događanja /by zadarwebAktivnosti koje su volonterke provodile bile su uglavnom društveno-zabavnog tipa, a osmišljavali smo ih u skladu sa željama i mogućnostima naših korisnika. Najčešće zastupljene aktivnosti bile su društvene igre, ples, pjevanje i izrada crteža i slika.
Dolazak volontera pozitivno utječe na naše korisnike, koji su već navikli da volonteri dolaze tijekom ljetnih mjeseci i željno ih iščekuju. Iako postoji određena jezična barijera, interakcija između naših korisnika i volontera bude iznimno srdačna. Naime, pristupačnost, mladost i energija koju donose volonteri uljepšava svakodnevnicu naših korisnika i djeluje motivirajuće na naše korisnike.
Poziv za dostavu ponude – za nabavu perilice i sušilice rublja
/in Javna nabava /by zadarwebPoziv za dostavu ponude – za nabavu namještaja
/in Javna nabava /by zadarwebDOM ZA ODRASLE OSOBE TROGIR
Tina Ujevića 11, Trogir
Klasa:550-00/19-01/479
Ur.br:534-01-03-19-1
Trogir, 19. lipnja 2019.g.
Naručitelj Dom za odrasle osobe Trogir započinje postupak za nabavu namještaja za potrebe korisnika, evidencijski broj nabave 4 /19, te Vam upućuje
POZIV ZA DOSTAVU PONUDE
Ovaj postupak Naručitelj provodi sukladno čl.15. Zakona o javnoj nabavi (N.N. 120/16) i Pravilniku o provedbi postupaka jednostavne nabave Doma za odrasle osobe Trogir (Kl: 550-00/18-00/352, Ur.br: 534-01-1) od 20. lipnja 2018.g.
Naziv: Dom za odrasle osobe Trogir
Sjedište: Tina Ujevića 11, 21220 Trogir
OIB: 50259535567
e-mail: korisnik534@mdomsp.hr
fax: 021/796-439
tel: 021/881-522, 885-203
Naziv predmeta nabave: Namještaj
Opis: Predmet nabave je namještaj za opremanje soba za smještaj korisnika – kreveti, ormari i noćni ormarići, prema traženim uvjetima određenim tehničkom specifikacijom i pozivnom dokumentacijom koje su sastavni dio ovog Poziva za dostavu ponude.
U cijenu ponude moraju biti uključeni dostava i montaža opreme na mjestu isporuke.
Procijenjena vrijednost nabave: 198.000,00 kn bez PDV-a.
Mjesto i vrijeme isporuke: Dom za odrasle osobe Trogir, Tina Ujevića 11, 21220 Trogir, isporuka u roku od 15 dana od dana sklapanja ugovora, u vremenu od 07.00 do 13.00 sati
Kriterij odabira ponude: najniža cijena.
Plaćanje: u roku od 30 dana od dana zaprimanja računa
Nakon zaprimanja suglasnosti Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku na provedeni postupak nabave, donosi se Odluka o odabiru najpovoljnije ponude i zaključuje se Ugovor.
Sastavni dio Ugovora čine troškovnik sa specifikacijom i ponudbeni list koji se nalaze u prilogu ovog Poziva.
Naručitelj će isključiti ponuditelja iz postupka nabave ako nije ispunio obvezu plaćanja dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, osim ako mu je sukladno posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza.
Dokaz: potvrda Porezne uprave o stanju duga, ne starija od 30 dana od dana otvaranja ponuda.
– Ponudbeni list (prilog 1) – ispunjen, ovjeren i potpisan od ovlaštene osobe
Ponude se dostavljaju poštom ili neposredno na adresu Naručitelja:
Dom za odrasle osobe Trogir
Tina Ujevića 11, 21220 Trogir
Pisana ponuda se dostavlja u zatvorenoj omotnici na kojoj se upisuje: naziv naručitelja, naziv ponuditelja, naziv predmeta nabave i naznaka „ne otvaraj“.
Rok za dostavu ponude je 24. lipnja 2019.g. do 13.00 h.
Ravnatelj:
mr.sc. Nenad Belas
Odluka o poništenju nabave za namještaja
/in Javna nabava /by zadarwebOdluka o poništenju nabave perilice i sušilice rublja
/in Javna nabava /by zadarwebPoziv za dostavu ponude – za nabavu namještaja
/in Javna nabava /by zadarwebPoziv za dostavu ponude
DOM ZA ODRASLE OSOBE TROGIR
Tina Ujevića 11
21220 Trogir
Klasa: 550-00/19-01/256
Ur. broj: 534-01-03-19-1
Trogir, 28.03.2019.g
Poziv za dostavu ponude
Pozivamo Vas da podnesete ponudu za nabavu namještaja.
Naziv i opis proizvoda navedeni su u troškovniku koji je sastavni dio poziva za nadmetanje.
Isporuka artikala je 15 dana od dana obavijesti izabranog ponuđača.
Dezen po izboru naručitelja.
Rok za dostavu ponude je 8 dana od dana objave na internetskoj stranici na adresu:
DOM ZA ODRASLE OSOBE TROGIR
TINA UJEVIĆA 11, 21220 TROGIR
Ravnatelj:
mr.sc. Nenad Belas
Poziv za dostavu ponuda za najam stambenih jedinica 22.03.2019
/in Natječaj /by zadarwebPOZIV ZA DOSTAVU PONUDA ZA NAJAM STAMBENIH JEDINICA
Dom za odrasle osobe Trogir poziva zainteresirane pravne i fizičke osobe na dostavu ponuda za najam stambenih jedinica.
Dom Trogir u svrhu pružanja usluge organiziranog stanovanja uz podršku, traži ukupno 2 (dvije) stambene jedinice za najam na području Trogira i to dvije dvosobne (sa dvije spavaće sobe) stambene jedinice. Stambene jedinice moraju ispunjavati uvjete prostora za pružanje usluga organiziranog stanovanja sukladno Pravilniku o minimalnim uvjetima za pružanje socijalnih usluga (N.N. br. 40/14. i 66/15).
Obilazak lokacije je obvezan prije donošenja odluke.
Ponude se mogu dostaviti za jednu ili više jedinica istovremeno.
Ponudbeni listovi za sastavljanje ponude mogu se preuzeti na web stranici Doma Trogir ili u uredu Doma na adresi Tina Ujevića 11, Trogir.
Uz popunjeni Ponudbeni list dostavljaju se i slijedeći dokumenti:
– Dokaz o vlasništvu (vlasnički i posjedovni list)
– Preslika osobne iskaznice za fizičku osobu, odnosno izvod iz sudskog registra za pravnu osobu (ne stariji od 6 mjeseci).
– Potvrda iz Porezne uprave da najmodavac nema dugovanja prema RH po osnovi javnih davanja
Ugovor o najmu sklapa se sa odabranim ponuditeljem na razdoblje od 3 (tri) godine.
Cijenjene ponude sa obveznom naznakom „Ponuda za najam – ne otvaraj“ molimo dostavite najkasnije do 29.03.2019. na adresu:
Dom za odrasle osobe Trogir
Tina Ujevića 11
21220 Trogir
Ponudbeni list
Osvojena diploma na međunarodnoj manifestaciji maslinara Mediterana
/in Događanja /by zadarwebPoziv za dostavu ponuda za najam stambenih jedinica 03/2019
/in Natječaj /by zadarwebPOZIV ZA DOSTAVU PONUDA ZA NAJAM STAMBENIH JEDINICA
Dom za odrasle osobe Trogir poziva zainteresirane pravne i fizičke osobe na dostavu ponuda za najam stambenih jedinica.
Dom Trogir u svrhu pružanja usluge organiziranog stanovanja uz podršku, traži ukupno 2 (dvije) stambene jedinice za najam na području Trogira i to dvije dvosobne (sa dvije spavaće sobe) stambene jedinice. Stambene jedinice moraju ispunjavati uvjete prostora za pružanje usluga organiziranog stanovanja sukladno Pravilniku o minimalnim uvjetima za pružanje socijalnih usluga (N.N. br. 40/14. i 66/15).
Obilazak lokacije je obvezan prije donošenja odluke.
Ponude se mogu dostaviti za jednu ili više jedinica istovremeno.
Ponudbeni listovi za sastavljanje ponude mogu se preuzeti na web stranici Doma Trogir ili u uredu Doma na adresi Tina Ujevića 11, Trogir.
Uz popunjeni Ponudbeni list dostavljaju se i slijedeći dokumenti:
– Dokaz o vlasništvu (vlasnički i posjedovni list)
– Preslika osobne iskaznice za fizičku osobu, odnosno izvod iz sudskog registra za pravnu osobu (ne stariji od 6 mjeseci).
– Potvrda iz Porezne uprave da najmodavac nema dugovanja prema RH po osnovi javnih davanja
Ugovor o najmu sklapa se sa odabranim ponuditeljem na razdoblje od 3 (tri) godine.
Cijenjene ponude sa obveznom naznakom „Ponuda za najam – ne otvaraj“ molimo dostavite najkasnije do 15.03.2019. na adresu:
Dom za odrasle osobe Trogir
Tina Ujevića 11
21220 Trogir
Ponudbeni list